söndag 19 oktober 2014

Dag 6; renrasig eller blandras?

Här tänker inte jag babbla om vad jag tycker hit och dit, jag bjuder er på tre bilder på två fantastiska hundar, en renrasig och en blandras! <3









Dag 1 – Presentera mig själv
Dag 2 – Presentera min hund
Dag 3 – Berätta om din hunds ras
Dag 4 – Din första hund
Dag 5 – Vilken mat äter din hund
Dag 6 – Renrasig eller blandras
Dag 7 – Hundsport
Dag 8 – Ditt bästa godisrecept
Dag 9 – Viktiga egenskaper när du väljer hund
Dag 10 – Ett roligt ögonblick med din hund
Dag 11 – Hur valde du kennel
Dag 12 – En ras du skulle vilja ha
Dag 13 – En ras du inte vill ha
Dag 14 – Det här älskar min hund
Dag 15 – Det här tycker inte min hund om
Dag 16 – Visa en rolig bild på din hund
Dag 17 – Ditt favoritminne med din hund
Dag 18 – Tik eller hane
Dag 19 – Varför har du hund
Dag 20 – Ditt mål för 2015


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar