måndag 25 augusti 2014

Tug-E-Nuff Rabbit


Hemma hos oss finns det en leksakskorg där det alltid finns olika leksaker - allt från ikearåttor till tuggringar. Däremot har vi också våra fina och dyra leksaker men dessa används endast till träning och ligger i hundarnas skåp i hallen. Det är alltså inte leksaker som dom kan leka med när dom vill utan som vi kan använda när vi ska apportera, kampa eller bara ha sådär extra jätteroligt! 

I Borås är det en gång om året på sommaren en stor utställning på Ryda sportfält. I år var jag där tillsammans med Cia och Amanda. Som den shoppingmänniska och hundprylsnörd jag är kunde jag givetvis inte hålla tassarna borta från en kampleksak till valpen.

Jag kom hem med en Tug-E-Nuff Rabbit Skin. Rosa och med ljus päls såklart. Igår testade vi den och hej och hå - det var ju jätteroligt! Detta är något jag verkligen kommer bevara och förstärka hos henne. 

Du kan hitta massvis med roliga och fina kampleksaker (och mycket annat!) på Motiverade hundar, klicka på namnet så kommer webshopen upp!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar