tisdag 26 augusti 2014

En dag, två skogar

Igår åkte jag, Cia och Jonna till vårt nya ställe. Det är riktigt skön terräng där och man hittar alltid nya ställen. Jag tog bara med mig Dessie (precis som jag gör när jag viltspårar) för att vara ensam med min älskade dam. Det är skönt för oss båda att få vara med varandra, bara vi och våra kompisar. 

När vi kom hem var Hedda crazy banana så vi gick till skogen som ligger vid oss för att släppa båda hundarna på neutral mark lösa. Hedda utforskade skogen, bet på stubbar, luktade på stenar och sprangsprangsprang! Dessie gjorde som hon alltid gör i skogen; rullade och rullade hela tiden, hon älskar det <3 






Dessie bland alla stenar

Saru gooodis?!




______________________________________________________________________








Min drottning <3 

JAG ÄLSKAR DIG SKOGEN!




Hedda gick lös när vi gick från skogen. Supermegaduktig!

Kolla på vattnet. Det var rätt så konstigt! 


1 kommentar: