söndag 20 juli 2014

Det första mötet

Igår var en jättestor dag. Jag fick äntligen åka hem till Tina, min uppfödare, för att hälsa på alla valpar för första gången. Jag var stressad dit men ändå så nervös och glad över vad som komma skall. I valplådan låg det tio små liv och ett av dessa kommer bli vår nya familjemedlem i X antal år framöver, den känslan är väldigt fin. 

Jag skulle egentligen haft en valp som var från kullen innan dessa, dom valparna är nog runt 15-16 veckor nu. Men dessvärre ville ödet något annat, vilket jag var väldigt ledsen över då. Men det var så det var och menat. Jag var hemma hos Tina redan innan DEN kullen var födda och sedan dess har jag alltså gått och väntat och väntat, hunnit vänta på att två kullar ska födas. Nu är dom äntligen här och igår fyllde dom fyra veckor! 

Dom är fortfarande så små så det är svårt att se någon personlighet men alla var helt ljuvliga. Förhoppningsvis får jag åka och hälsa på dom om två veckor igen. Jag längtar så! Titta och njut av bilderna :)













Valprumpa <3 

1 kommentar: