tisdag 22 juli 2014

Playdate

I lördags förmiddag åkte vi ut till Fristad och körde agility, eller dom andra gjorde det snarare. Det var alldeles för varmt och soligt för att det skulle kännas okej att träna med Dessan. Vi körde en tunnel och ett hopp, sen var vi klara. Vi satt i skuggan och åt godis, vilade och kollade på när Goldie och Embla körde lite. 

Efter träningen åkte vi till Skalle och badade. Det finns en perfekt liten vik som är väldigt långgrund. Jag och Dessie tog oss ett långt och göttigt dopp. Eftersom jag är rätt glömsk hade jag inte med mig något hon kunde apportera så det löste vi genom att hon fick leka med min tröja, haha. 



Snygging!

Wiiiiee! Goldie är snabb genom tunnlarna nu och i början av hösten ska vi iväg på tävling hela gänget. Goldan kommer fixa det galant tillsammans med sin människa Cia :)

Embla och Jonna längst fram, jag och Dessan längst bort. Bland maaaaassvis med musslor!

Lilla Frejzooooor som lär sig bada!



Bästisar <3

Med min tröja som leksak!

1 kommentar:

  1. Såå kul att ni hänger med och tränar och agerar hejjarklack när det är varmt :D

    SvaraRadera