måndag 11 maj 2015

Avslut på inkallningskurs

Som rubriken lyder - vår inkallningskurs är slut! Den har vart så lärorik och jag har uppskattat varenda kurstillfälle. Jag har lärt mig mycket om min hund och mig själv och oss som team vilket är ett bra betyg. Vår instruktör Lisa Åström är verkligen BÄST så om ni bor i Borås eller i närheten så rek jag er alla dagar i veckan att gå denna kursen eller vilken som helst för Lisa på HUNDSPEKTRA.

Vi blev hur som helst bjudna på fika i mitten av kurstillfället och samtidigt fick Hedda ett öra från deras butik att tugga på. Vi båda var mycket nöjda över fikan! 




Hedda fick sitt fina diplom och en examenspresent av mig! En megalång fläta med kaninskinn från Bistos. Ett märke från trakterna där vi bor. En mycket nöjd liten unghund kom hem och sov gott hela kvällen sedan. <3 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar