måndag 13 april 2015

Måndagsledig!

Vissa måndagar kan faktiskt vara riktigt goa. Som den här ungefär! Jag är ledig varannan måndag och idag åkte jag plus fyra vänner ut till Borås BK för att träna agility och lydnad. Skönt att äntligen kunna träna ute igen utan att frysa rumpan av sig!

Klockan 18 var vi på Hundspektra, jag och Hedda, redo för att börja på ny kurs! Lisa Åström håller i den och hon gjorde mig så motiverad och glad av sin energi och sätt att lära ut. Jag ser fram emot nästa vecka grymt mycket och jag känner på mig att denna kursen kommer bli GRYM! 


På Borås Bk! 

Flås flås flås! jobbigt att träna!

Det brukar vanligtvis ta 10-15 minuter för oss till Hundspektra - hem. 
Idag tog det 45 minuter. Hedda stannade heeeela tiden och jag fick dra med mig henne. Så otroligt trött och om jag hade kunnat skulle jag bära henne. Min lilla grisfia!

Hon stannade varannan meter och jag blev så trött på henne. Så jag släppte kopplet och gick vidare men hon stannade kvar, haha!

Tills jag kände något i min ryggficka som visade sig vara Lisas spengummi vi fick låna på kursen. Då blev hon mallig och bar med sig det hem.

Jag trillade på rullgruset och det gjorde så galet ont. Hemresan gick INTE bra.

Hedda tyckte det var läge att sätta sig mitt i gatan och slå en pink!

Buhuhu! :((

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar