tisdag 7 april 2015

Hurtta Limited Edition 2015

För någon vecka sedan fick jag hem två galet snygga selar som jag beställt från Csigora. Färgerna är så snygga och kombinationerna är verkligen lyckade. Den grönrosa selen passar Dessie och hennes personlighet perfekt och detsamma gäller den orangea som blev Heddas. 

Jag fick tipset att beställa storleken mindre än vad mina hundar brukar ha på Hurttas selar så istället för 80 fick dom 70 denna gången. 80 hade utan tvekan blivit för slapp på frampartiet.
 Denna selen är inte samma modell som deras tidigare selar utan sitter längre bak på ryggen och har dessutom den moderna och populära framknäppningen på bogen som ofta är fördelaktig till hundar som har en tendens att dra. 

Jag föredrar att ha den framknäppt när vi åker buss, är på stan, går på gemensamma promenader med många hundar eller är i affärer - helt enkelt då hundarna är mer exalterade än vanligt!









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar