söndag 19 april 2015

Goldenträff 18/4

Igår var det äntligen dags för den efterlängtade goldenträffen som vi planerat ett bra tag nu. Vi var ett härligt gäng och alla hundar kom så bra överens. Både jag och hundarna fick nya vänner igår och jag går fortfarande runt i ett lyckorus. 

I 7,5 timmar var vi ute i fin natur, hundarna badade, busade, sprang lösa och fotograferades av Erkki, som både är fotograf och goldennörd! I veckan kommer vi få välja ut de bilder vi vill ha och jag är så pirrig inför att få se dom! Det känns speciellt att få mina hundar fotograferade av Erkki som är så himlans duktig. Jag kommer vara stolt som en tupp när bilderna väl hänger på väggarna här hemma! <3  


Hela gänget i full fart! Freja, Hedda, Hillevi, Noah, Shiro, Dessie <3 

Hillevi, Shiro, Noah, Hedda, Dessie, Freja! 

Dessa två bilderna tog Erkki igår och jag blir helt varm av att kolla på dom! Världens finaste hundar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar