söndag 22 februari 2015

GRK's Open Show Göteborg

Hej hopp!
Idag var vi altså iväg till Göteborgs hundarena där Goldenklubbens Open Show hölls. Med stress och dåligt utställningskoppel blev matten helt snurrig och valpen likaså. Jag var inte alls förberedd när vi skulle in och det blev lite pannkaka. Fin kritik fick vi, men ingen placering idag. Vi är lika glada för det, för vi har lärt oss massa saker om oss som team! :D

Vi hade ingen ordentlig kamera så dessa bilder har Linn och min lillasyster Clara tagit med sina telefoner. Det är alltid så kul att se på bilder. Jag måste lära mig se glad ut för jag ser ut som en lime :D 


Heddas syster och Hedda

HÖGA BEN..

Känna lite! Hedda bryr sig inte. Det är mest mysigt :*

Gnistan och Tina! Så duktiga :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar