fredag 20 februari 2015

Alla hjärtans dag

Jag firade alla hjärtans dag tillsammans med mina vänner Ida och Petra. Vi åkte till Göteborg med våra hundar - Dessie, Greta och Ebba. Jag hade en heldag med Dessie ensam utan Hedda och det var så skönt och mysigt. 

Vi började med att åka till GGs som alltid och köpte på oss en massa saker. Jag fick en oskriven beställning från Cia - ett tak på 200 kronor och tugg! Så jäkla roligt att gå runt där inne och plocka på sig massa saker till henne, haha. 

Efter detta åkte vi runt bland ställen Ida och Petra bott på tidigare, åt BK och nådde det sista målet; Göteborgs hundarena! Våra hundar fick nämligen massage av några personer som håller på att utbilda sig. Himla trevligt och Dessie tyckte det var rätt gött. Hon är rätt fjompig med massage, det ska rullas och fjäskas. Det är en konstig grej - okända människor, konstigt ställe och matta och helt plötsligt ska denna okända människa klämma på henne! ;-) 

Jag hade en riktigt bra och hundig dag. Det är ju det hela mitt liv går ut på.

Till mina hundar köpte jag en STOR påse lammlunga, två lammsnoppar (torkade) och några lammflätor - mjuka och bra till Dessies gamla tänder. Allt var uppskattat som vanligt och jag är nöjd!








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar