söndag 18 januari 2015

Massage hos Linda!

I måndags åkte jag, min syster och Dessie till Dessies massör. Vi var där i somras och är så nöjda. Linda har ett lugnt och harmoniskt sätt att vara på, hennes massagestudio är totalt underbar och man blir verkligen avslappnad där. Jag fick mycket beröm över Dessies kropp, energi och muskler. Känns så himla skönt. Hon kände igenom hennes tår och kände ingenting märkvärdigt vilket också var skönt. Dessie är ju 11 år så då brukar ju både ditten och datten blomma upp. 

För något år sedan kunde Dessie inte åka buss. Hon hade inte ens gjort det. Så cirka 9 år gammal började jag bussträna henne. Först var det ett helvete. Fick bära på henne på bussen och hon fick sitta i mitt knä. Nu blir hon glad när hon ser bussen, tycker det är lite äckligt att gå i den om bussen börjar åka men sitter snällt och lugnt vid mig under resans gång. Nu är det en fröjd att åka buss med henne,  hon är så himla duktig <3 

När vi kom hem sen låg hon och sov tungt i soffan på sin fårfäll i sitt täcke från Back On Track. Min fina snutta, jag älskar henne så djupt. <3 


Duktigaste tjejen inne på Resecentrum. 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar