tisdag 18 november 2014

I söndags!

I söndags hände det massor! Vi hade sovmorgon och sedan gick vi en promenad med mina systrar, farmor, farfar och farmors syster Inga-maj. Vi gick runt sjön, ett av mina favoritställen. Det är perfekt att bo granne med den för naturen är fantastisk och tja... Jag har golden! ;-)

Dessie, Clara, farmor och husse på ett liiiitet hörn!

Farfar, Inga-maj, Hedda och Linnea. En rätt suddig bild :(

Sen åkte vi till Knalleland för att köpa stol. Jag bara råååkade springa in på Grizzly. Där köpte jag denna skittöntiga skylten som numera sitter på vår ytterdörr! 
Sent sent på kvällen tog jag med mig Hedda ut för lite träning. Hon var rätt så energisk och jag hade asmycket pepp inom mig. Vi gick ut och tog över smågatorna runt omkring oss! Vi gick fot hela gatan ner och sen tränade vi på hela Roseniigatan -skitkul! Vi kom till en jätteäcklig flaggstång som stod på en trädgård vid gatan. 
Vi latjade loss och hade jätteroligt. Kampade, jagade kampflätan, apporterade, tjoade och hoppade. Träna sitt och stadga med externbelöning. Ja, hur som helst gav det mig så mycket energi! Ikväll ska jag ut på egen promenad med Dessie. <3 

Det sista vi gjorde var att låta hundarna söka efter små små kaviarpluttar i källaren. Rolig miljö och man såg hur dom tänkte och luktade. Perfekt avslut! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar