torsdag 31 juli 2014

Nu får det vara nog!

Nu räcker det. Jag har saknat Borlänge sedan vi satte oss på tåget och åkte tillbaka till Borås förra sommaren. När vi är där bor vi i stugan som ligger mellan Borlänge och Falun mitt i skogen. Den är helt fantastisk precis vid en sjö med brygga (SOM JAG HJÄLPTE TILL ATT BYGGA FÖRRA ÅRET!) där man kan sitta på morgonen, kvällen och dagen bara för att njuuuuta. Det finns massvis med bär att plocka och på kvällarna tar vi båten ut på sjön och bara är.

Sedan flera månader har det vart mycket i mitt liv. Valp som dött, en evig väntan, bråk och frustration, sorg, E somnade in, jobb, tankar och GUD vet allt. Jag behöver komma iväg. Samla mig och bli redo för hösten. Åka iväg på en liten semester innan valpis kommer hem till oss. Hitta lugnet. Jag längtar så mycket. Bästa dalarna.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar