måndag 28 juli 2014

Valphelg

Denna helgen har vart så minnesvärd. Jag, Cia och Fredric tog vårt pick och pack för att dra oss upp till Norrköping. Där sov vi på hotell, åt asgod frulle och träffade kinesvalpar! Åh så fina. Vi åkte till Cia och Fredrics uppfödare, Fia. Härlig person med massvis av lika härliga hundar. Har massa bilder på min telefon som jag ska fixa fram tills imorgon!

På vägen hem åkte vi förbi Tina och valparna. Klockan blev lite sent så hon fick en present från Grännatrakten, nämligen polkagrisar. Valparna har utvecklats enormt mycket och alla var pigga och bitiga! Fem veckor är dom nu. <3 


Jag och kärleken i mitt liv. Vi tog oss ett snack vid Ekenäs slott som vi åkte förbi på vägen upp!



Ekenäs slott. Som jag, Cia och alla hundar borde få. Se så vi passar in!


Maaaageeee!!!

Hej hjärtat! Du behöver inte se så trumpen ut :D 



Iiiiiiiihhhh! På lördag ska vi ses igen. Jag blir tokig! :D 

1 kommentar:

  1. Dom två sista helgerna har vart så jäkla bra :D Låååånga helger med massor av hundmys, precis som det ska vara :D

    SvaraRadera