onsdag 16 april 2014

Present till Dessie







Igår när vi satt i bilen gav Cia mig en klump med toalettpapper. En present förklarade hon men jag trodde det var ett skämt. Det var det inte och i paketet låg det en sele från Hurtta i färgen hallon som jag suktat efter hur länge som helst. Jag fick höra hur Jonna behövt åka snabbt till Djurmagazinet för att ta alla selar i storlek 80 och gömma dessa bakom kassan för att jag inte skulle kunna köpa en (jag och Cia var nämligen på väg dit då!) - det verkar ha vart ett himla jobb för att få mig att INTE köpa selen. Fina vänner! Blir helt glad av deras kämpande och slitande.

Dessie är så fin i den färgen och hon firade sin present genom att båda bada (utan lov!) och rulla sig i gegga när vi rastade hundarna på vägen hem. TACK SÅ HEMSKT MYCKET, KOMPISAR! <3
Tack också till Petra & Greta, Elin, Bolt & Simba, Sara & Vilda, Cia & Freja & Goldie och Jonna med Milo & Dixon. <3

1 kommentar:

  1. Jaa, jäklar vad vi hållt koll på dig och butikerna i stan ;) Haha!
    Men kul var det.. Synd bara att inslagningen blev sådär.. Med mitt bil-bajspapper :( Men det är väl tanken som räknas....? *stora ledsna ögon*

    SvaraRadera