onsdag 16 april 2014

Muuuums!



Jag skrev ett inlägg som jag behövde ta bort precis så jag får skriva om det. Typiskt!

Gårdagens besök i Göteborg resulterade i lite köp, som vanligt. Vi gled runt i olika butiker och gick till ett cupcake-café men det var dessvärre inte öppet på tisdagar. Väl hos Lena på Göteborgs hund och katt hittade jag lite saker jag köpte. Lammöron, två Emmzokorvar med lamm och en "leverpastejstub" (vill inte ens veta vad den innehåller, förmodligen massa skit!) men Dessie gillade den och faktum är att "trots" att man har en golden så märken man skillnad på belöning och belöning. Så även om många har fördomar om att golden är så lätta att motivera med precis vad som helst är det inte så. Jag märker stor skillnad!

1 kommentar:

  1. Var i den butiken igår, det var rena himmelriket bland hundmaten! :) Tittade också på dom öronen, får bli ett par nästa gång :)

    SvaraRadera