torsdag 12 september 2013

Hurtta!

Hallåhallå!

Nu för tiden blir det ju mörkt redan vid åtta på kvällen och eftersom jag är en reflexoman så tycker jag att man borde ha massvis med reflexer hemma att ha på både sig själv och hunden. Jag har inte tänkt så mycket på mig själv tidigare men eftersom jag inser hur sjukt mörkt det är har jag köpt en sjukt bra reflexjacka från HMs sportavdelning som är HELT i reflex. 

Dessie har både Hurttas sele (som är så bra!) med reflexer, hurttas regn/vindtäcke med reflexer, koppel med reflex i och deras reflexscarf, som visserligen är jättestor eftersom jag råkade köpa storleken som passar typ.. grand danois - så jag får nog traska till Myone för att köpa i någon storlek mindre!

Har även funderat en del på deras "reflexväst" (bild 3) men vet inte hur det skulle passa med selen.

Hurtta är mitt bästa reflextips! De är hur bra som helst och dessutom snygga, man ser inte ut som någon viktigpetter i höstmörkret ;-)
Skärmavbild 2013-09-12 kl. 17.32.18 Skärmavbild 2013-09-12 kl. 17.32.27 Skärmavbild 2013-09-12 kl. 17.32.11 Skärmavbild 2013-09-12 kl. 17.31.03

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar