måndag 16 mars 2015

Nya träningskläder?

När jag var på MyDog i vintras köpte jag hundförarbyxor från Fritidsfabriken. Jag är jättenöjd och använder dom ofta. Upptill har jag två västar från Hurtta; lifeguard och agilityvästen. De är jättesköna med tunt material som jag tycker är snygga. Däremot vill jag uppdatera garderoben med en väst av annat tyg och modell. Det är svårt att välja när det finns så mycket snyggt. 

Hurttas västar är snygga och jag är nöjd. Jag har hört en del som inte vart nöjda med kvalitén, något jag däremot inte har haft som problem. En liten "outside the box" från Hurttahysterin är Helsitar vars västar verkar vara både rejäla och snygga. Dom har ju även sina träningskjolar som jag har kollat på en del sen MyDog förra året. Kanske något till den varmaste sommarperioden?

Snart börjar jag och Hedda en ny kurs plus att våren och sommarens utställningar kommer med en rasande fart. Då är det alltid roligt att vara välklädd och ordentlig! ;)

Klicka på bilderna för att komma till varje västs produktsida hos Csigora. <3




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar