måndag 2 mars 2015

Återblick i spåret

Jag snodde två bilder från min vän Cias blogg Tasskompassen som jag måste visa även på min blogg - så mysiga

Bilderna är från den 9 september 2014, alltså i höstas, på min födelsedag. Vi var ute tillsammans i ny skog och spårade och Hedda fick vara med och gå sitt allra första spår. Det var ett jättekort blodspår som avslutades med leksak och hon var så duktig. 

Cirka nio veckor liten och redan där såg man potentialen i henne. Jag ska ut i skogen en gång i veckan nu och spåra med hundarna, vi alla tre behöver det. Jag vill ju dessutom starta Dessie i ett anlagsprov snart och det gör det hela väldigt peppande! Speciellt nu när våren kommer också. Hundlivet i spåret och i skogen är bland det bästa av hela denna världen. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar