måndag 9 mars 2015

Agilityträning 9/3

Ikväll har jag, Ida, Petra och Clara tränat agility med våra tjejer på Hundspektra. Jag, Ida och Petra lärde känna varandra genom vårt intresse för hundfoder. Sedan har vi gjort utflykter tillsammans och ikväll ville vi träna lite på annat sätt, annars tränar vi mest miljö- och stadsträning. 

Alla var så jäklarns duktiga och alla hundar hade sån energi! Det var ett riktigt party! Varenda gång jag träffar Ebba (staffe) och ser hennes energi och fart blir jag bara mer och mer intresserad av rasen. Det är något med dom där muskelklumparna alltså.


Ebba laddar!

Lilla BambiGreta! Så nätt och helt underbar.



Petra och Greta gjorde lite nosework också! 

Alltså denna lilla skrutthund! Jätterolig och pigg när jag lånade henne, snabb som ett spjut! :*


Clara, min lillasyster var med och tränade. Hon hjälpte mig att ta ut Hedda, varva ner henne och träna henne. Tack för hjälpen <3 

Petras noseworkstation! 


Hahaha


Yeeeey!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar