tisdag 3 februari 2015

På vift


Igår var en väldigt bra dag rent träningsmässigt för mig och Hedda.
Hon klarade av att åka bil i en timme i bagagen utan så många skall. Vi var inne på GGs (hundbutik) rätt länge, gick en promenad i Slottsskogen, åkte bil vidare ut på Hisingen och besökte Huveröds (hundbutik). Vi åkte vidare hem (en timme cirka) och i bilen sov hon och var väldigt lugn. 

Vi stannade förbi vid Biltema, jag och Hedda tränade på parkeringen lite medan sällskapet var inne i butiken. Hööks och Borås zoobutik besöktes väldigt snabbt men hon skötte sig lika fint där. 

Hedda har tidigare haft problem med att skälla som en tok i affärer oavbrutet (enligt mig). Jag har dock vart väldigt bra på att se allt dåligt hon gjort och inte det som är bra. Nu ser jag mer hon och jag, som ett team. Det är helt annorlunda nu och jag hoppas att det fortsätter så, det hänger ju på mig.

Min lilla bebis, jag blir så stolt och varm i både mage och hjärtat. <3 

En stor konstig hund helt utan kroppsspråk! Jäkligt konstig.

Hallåå..?

Vi testade löptrosor inför kommande löp! Tänk att min valp kommer löpa om ett tag... Det är ju helt sinnessjukt. :( 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar