lördag 10 januari 2015

Boll med handtag

En till av de produkter vi fått testa från The famous 5 är en Rogzboll med handtag. 
Först tyckte Hedda att den var rätt lam. Den lät inte och det var ingen päls. Jag tog med henne ut i skogen några gånger och hade bara bollen som leksaksalternativ. Jag trodde att hon skulle rynka på näsan och sticka vidare när jag snurrade runt den med handen i luften men icke! Det var plötsligt något väldigt intressant! 

Bollen är inte jättelätt men väger inte mycket, den är rejäl och med hjälp av handtaget kan man kasta bort den LÅNGT, vilket Hedda älskar. Hon bar den, skakade den och tyckte att jag skulle kasta om och om igen. 

Dessutom luktar bollen SÅ himla gott. Jag brukar gå och sniffa lite på den under promenaderna när jag har med mig den, haha. Fina färger som är LÄTTA att se ute i skogen! Bara massa plus! 

Här är en länk direkt till bollen;


 dessutom kan man välja och vraka bland olika färger på bollen om man önskar det, man kanske tex färgkodar sina hundar! 






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar