tisdag 27 januari 2015

Agilityträning @ HallåHund

I söndags var jag och Hedda iväg på vår första agilityträning. Med oss var även Heddas bästis Hillevi som såklart gjorde allt väldigt lajbans! En liten chihuahua var också med, så alla hundar gick i samma färger!Träningen gick bra och var inte särskilt strukturerad vilket jag känner att den behöver vara i framtiden. Nästa gång kör vi helt utan bommar och försöker köra lite själva också, alltså att jag belönar henne. 
Jag hade med mig kameran men dessvärre blev det inte en enda bild på när Hedda tränar. Får hålla tummarna om att det blir det någon annan gång. :-)

Hedda och Hillevi!

Hillevi

Hillevi

Susanne och Hillevi tränar tunnel
 
Hillevi och Hedda (suddig sådan)


1 kommentar:

  1. Vad kul med agilityträning! Ska bli spännande att läsa mer om hur det går :)

    SvaraRadera