lördag 27 december 2014

Utflyktsdag!

Idag var det dags för utflykt för mig och Hedda. Vi steg upp på morgonen och redan på natten hade vi vart ute och visste om att det snöat men när vi vaknade såg det såhär fint ut;


Vi blev upphämtade och sen åkte vi ut till Vänga mosse. Ett av mina favoritställen! Det var en hel grupp på typ 7 hundar med mattar som gick tillsammans. 5 kilometer blev det och Hedda var lös vissa delar av promenaden. Det gick över förväntan! 






Vi höll oss lite i bakgrunden för att träna lite olika saker i fred.




Efteråt åkte vi och kikade i massor med affärer. Jag och J letade efter saker som inte fanns i den ena, så då gick vi till den andra och åkte till den..... ja, vi betade av alla förutom två. Jag köpte med mig tuggisar till hundarna och pratade med gubbarna på Arken så att jag kan få en ny Orbiloc. 

Dutti shoppingtjej!

FISKAR! Fest. Luktade massvis där. Mmmmmm!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar