torsdag 6 november 2014

Grizzly zoo!


Förra veckan var jag på Grizzly zoo för att byta en sele jag köpt där till Hedda. Den förra var mindre och orange men när vi var ute och spårade så färgade den av sig. Märkte det när vi kom hem och det såg helt rosa ut på hennes päls där selen suttit! 

Jag mailade Grizzly och berättade och svarade att jag bara behövde komma till butiken så skulle jag få en ny trots att jag inte hade kvar mitt kvitto. Väl där så insåg jag att Hedda växt och behövde en storlek större, prisskillnaden stod Grizzly för. Så himla bra service! Tack! :-) 
Jag valde gul så om den skulle färga av sig skulle det troligtvis inte synas. Jag har även slängt in den i tvättmaskinen en gång för att vara på den säkra sidan.

Jag råkade såklart köpa lite mer grejor! Bland annat ett lila halsband från samma märke som selen, Rukka. Träningsgodis, bajspåsar i fina färger (viktigt!) och en rolig leksak.

1 kommentar:

  1. Vad bra! Jag gillar Grizzly också och nu när jag läst detta så gillar jag dem ännu lite mer :) snyggt sele också! :)

    SvaraRadera