måndag 3 november 2014

5e tillfället på valpkursen

Ikväll var det dags för det femte tillfället på vår valpkurs. Jag trivs bättre och bättre och nu är den snart slut?! Inte okej! 

Idag tränade vi mycket på pallen och stadga. Jag körde omvänt lockande på Hedda under stadga och har en del att träna på där. Roligt! Denna månaden ska jag skriva upp mål så jag har något att gå efter också. 

Dessutom var det hantering inför veterinär och utställning på bord som gällde! Marlene kände igenom och sådär, gick hur bra som helst. Tränade också att bli hållen i ansiktet och att självmant "stoppa in" nosen i handen vilket Hedda tyckte var rätt roligt! Bra träning inför helgens utställning. 

Cia var i vanlig ordning med (<3!) och tog bilder på oss. Kolla in ansiktet på första bilden på Hedda! "GE MIG MER GODIS, MÄNNISKA!" 






1 kommentar: