söndag 28 september 2014

Senaste veckan....

Oh! Livet, det kära livet! Det har tagit mycket kraft med jobb, plugg, valp, sjukdom och lite däremellan. Jag är på hugget igen och är SÅ jädra taggad på valpträning, uställningsträning, tricks - ALLT! Iiiih. Jag älskar hösten och jag älskar att få mer energi för då känns det som att man klarar allt. Nu ska jag bara bli klar med mina inlämningar, sen kan denna veckan starta riktigt gött. Här kommer en snabb uppdatering; 


Mina systrar lånade Harry (en hund vi passat i flera år) förra helgen, på Heddas 13-veckorsdag! De lekte och hade så roligt tillsammans. Harry kan annars vara en liten surgubbe! ;)


Tretton veckor på bilden. Hon utvecklas hela tiden och börjar bli väldigt vacker...

Föreläsning på VillGotts med Anna från Hund i harmoni. Rolig, intressant, lång, givande föreläsning. Massagekurs väntar i vinter! Skoj skoj. Tror det blir jag och Dessan som går på den <3 
Med bilden vill jag visa att VillGotts har SÅ HIMLA FINT KÖK! Jag måste ha denna hundtapeten när jag köper bostadsrätt/hus... 

I fredags lagade jag, Niclas, Fredric och Cia amerikanska pannkakor hemma hos mig! Jag och Cia passade på att handla lite saker att göra hundgodis av. Ehm... Kycklinghjärtanen blev bra men tuggbenen av svål körde vi på för hög värme för snabbt. Vi går göra om, nu blev dom som knaperstekta bacon nästan! ;-)


Alla hundar skötte sig SÅ BRA! Freja och Hedda har hittat varandra och busade på som attan och hade det jätteroligt. När jag och Cia gjorde godis låg alla hundarna i en hög och sov nedanför våra fötter trots att radion var igång, vi skrattade högt, gjorde godis osv! Galet imponerad och varm i hjärtat. Förutom Goldie som hoppade mot oss och godiset då såklart!


Duktig valpjäkel! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar