tisdag 9 september 2014

Födelsedag i spårskogen

Idag fyller jag år! Eftersom en av dom bästa sakerna jag vet är att spåra var det givet att göra det just idag. 

Spårgrejor! 

Här la jag Heddas allra första spår. Ett minispår med blod och kaninskinn och godis i slutet. Cia har bilder på det som jag slänger upp sen! 

Jag fick en termosmugg av Jonna. Sjukt behövligt och nu kan jag ha med mig den överallt. :D
Så fina färger på snöre och papper. Älskar kombon rosa och grön. 

Dessie gick jättebra i sitt spår! Hon gick iväg stolt med klöven. <3




Resultatet av ett minispår. En väldigt trött valp.

På väg hem såg vi en älg på vägen. Jag är totalt livrädd för älgar. Fy! Riktigt stor var den också.

När jag kom hem sen hämtade Amanda mig, hon hade en överraskning hemma hos henne. Först kom jag in i hallen och sen plingade det på dörren igen. Där står Cia! Amanda hade fixat ett minikalas med en stor bricka med hundgotta till mig som present och en tårta. Är så glad <3 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar