lördag 16 augusti 2014

Prickigt

Jag har funderat och funderat på det här med skålar. Rostfria? Ekologiska? Glas? Plast? 

Dessie har en hel hög med olika skålar. Däremot vill jag att valpen ska ha något som hon inte kan bära bort eller välta. Dessie har bara skålar som är lätta i vikten och det är inte optimalt. Så därför har jag spanat på olika tunga keramikskålar. På Myone hittade jag dessa prickiga för ett tag sedan och bestämde mig för att köpa dom när det började nära sig operation hämtning av valp! 

Prickiga och rejäla - det gillar jag! Jag älskar prickigt och randigt och fina mönster. Tanken var att lillan skulle ha dessa till vatten och mat men nu har jag bestämt att tjejerna får varsin matskål och så får dom dela på en stor vattenskål och jag vet redan vad jag ska köpa! Men då måste jag ta mig till Göteborg och det tackar jag iofs inte nej till ;)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar