onsdag 13 augusti 2014

Nytt i badrummet

Jag gillar produkter, jag gillar hundgrejer, jag gillar färger och dofter... Jag behöver ett nytt schampo och balsam här hemma till Dessie så därför tänkte jag testa ett nytt märke denna gången, iofs har vi redan ett torrschampo från Pet Head men det räknas inte som riktigt schampo ;) . Den senaste tiden har vi haft k9 med Aloe vera hemma, jag är toknöjd men jag tröttnar så på dofter i hundschampo. Mår illa efter ett tag, jag vet inte varför. 

Jag har velat fram och tillbaka i över en vecka över vilken sort jag skulle välja, märke var klart - PET HEAD, Tigis hundserie. Jag har läst och frågat kunnigt folk så nu har jag skickat iväg min beställning. Jag valde Feeling Flaky som är återfuktande till vovvar med lite känslig hud vilket Dessie kan ha, framför allt på sommaren med allt bad, sol, luftfuktighet osv. Tydligen ska pälsen bli himla len av denna också. Att den luktar Strawberry Yoghurt gör det hela ännu bättre. 

Balsam gillar vi i denna familjen också! En tjej som är helt crazy i dessa produkter tipsade mig om Furtastic till långa pälsar som tydligen ska vara kanoooon och ge en mjuk och leeen päls! Den luktar Blueberry Muffin. Jag och Cia smygdoftade på dessa när vi var på Myone senast och baaahaha de luktar GOTT! 

Jag längtar så tills dom kommer! Då är det duschkalas här hemma med en liten recension. Jag har förstått att Pet Heads produkter är dryga och lyxiga och det hoppas jag stämmer! Jag beställde från petsonline.se där dom har bra beskrivningar om produkterna, dessvärre har dom inte allt. 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar