onsdag 27 augusti 2014

När jag hämtade Hedda

Ett inlägg om när jag hämtade hem Hedda måste ju finnas så jag kan drömma mig tillbaka senare och minnas detta väldigt väl. Jag har skrivit lite om det innan och här kommer en bildbomb. Jag är så himla glad att Cia följde med och fotade hela hämtningen. Så roligt att få se det utifrån och inte hur det var inne i min bubbla! ;-) 


Här sitter jag och Hedda och myser precis efter att jag hälsat på henne!


Jäkla gullig tjej!
 


Så himla trött och mosig var hon <3

Massa viktiga papper. Köpeavtal och tips och råd!


Tina visade mig hur jag ska öva henne på att stå. Vi ska börja öva mer på det nu när hon bott in sig lite hos oss!


Loreen och mamma Flamman. Helt underbara och knäppa damer! 

Jag, Hedda och Tina på väg ut från huset mot bilen. Kändes jättesorgligt och glatt på samma gång. Skulle jag ta ifrån Flamman sin bebis? Men dom kommer träffas igen!
Kolla förresten Tinas underbara dörrar. Jag är helt förälskad! 

Det obligatoriska "stanna-vid-vägen-och-kissa-valp-stannet". Men det kissades inget!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar