måndag 18 augusti 2014

Kalendertips!


Jag är både virrig och dålig på att hålla ordning. Jag behöver något som hjälper mig och det innebär en kalender. Annars glömmer jag saker och dubbelbokar hit och dit. Många är totalt sålda på att ha kalendern i telefonen och jag förstår grejen - du har alltid med dig den och det går snabbt att skriva i något men det hjälper inte mig lika bra även om jag inte alltid har med min kalender överallt. Jag behöver få se en hel vecka framför mig och det blir bäst när jag kan skriva ner, kladda och sådär. Älskar att kolla över veckorna och bläddra fram och tillbaka. 

Jag har en kalender från personligalmanacka.se och jag är så nöjd! Den är i perfekt storlek och att få designa och pilla precis som man vill är en fröjd. Jag har bild på Dessie (såklart!) både fram och bak. Till 2015 får båda tjejorna pryda omslaget. Kommer bli jätteskoj att fixa. Och det roligaste kommer vara om något år när man har massa olika sparade i olika färger och bilder. Tror att 2015 blir ett lila år! ;-) 



Älskar fåglarna! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar