onsdag 20 augusti 2014

Hundgarderob!


I våran hall så finns det ett skåp som säkert är till för jackor och annat till människor. Men det har vi till hundgarderob eftersom vi dels har allt annat på krokar i hallen och har massvis med garderober i sovrummet. Jag klagar inte - så mycket som jag köper måste det finnas en garderob! ;)

Hur som helst har jag inte fått ordning på den. Jag har inte kommit på någon bra lösning och då slutar det med att jag bara kastar in grejerna istället. För några månader sedan tog jag tag i det och städade den. Innan det så såg det ut såhär;


Och efter städningen såg den ut som på bilden nedan. Men det är inte optimalt och jag har stört mig så mycket på hela garderoben. Igår kom jag på att lillan kommer snart (IMORGON!) och då måste jag ha plats till henne också. Så att dom får sitt egna utrymme med alla deras saker.


Så jag tömde hela förrådet, la allt i sängen och började fundera på bästa lösningen. 


Jag var ute efter något som gjorde att hundarnas grejer fick varsin plats så att man kan hålla ordning på vad som är vems och TADAAAA! Jag flyttade upp dom två korgarna som vart längst ner och så får dom ha var sitt plan! Jag orkade inte fortsätta igår så det står fortfarande tomt men idag fortsätter det, imorgon ska allt vara klart! :D






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar