onsdag 13 augusti 2014

Buster Kokongsäng

Zoozoo. com hade halva priset på bäddar i veckan och därmed passade jag på att beställa hem en säng till lillan. Sängen jag valde har jag kollat på tidigare och nu idag så skrev Anna som samtidigt beställde en bädd till sina italienare att beställningen har kommit. Ska bli spännande att se hur den ser ut i verkligheten. Bädden är helt klart förskönad på hemsidan och inte alls som den förväntas vara i verkligheten (Anna har förklarat). Detta är typ anledningen till att jag är livrädd att handla på internet.. :P

"Väggarna" uppfattas vara stadiga och mer fasta. Men dom är hur mjuka som helst vilket gör att den inte kommer vara särskilt ergonomisk. Hujahuja. Det får bli en biabädd till lillan när hon är större och inte riskerar att bita sönder den! :D

1 kommentar:

  1. Men åh vad synd :/ Min liknande bädd är stabil och jättebra.. Hundarna älskar den!

    SvaraRadera