tisdag 29 april 2014

Kvällsmat i Blomman


Dags för kvällsmat! Jag varierar mellan BARF och Standardt Vild (torrfoder) så vissa kvällar blir det verkligen fest. Speciellt när matte är på hundmatshumör (dvs väldigt ofta).

Idag bjöds det på Mush rena kycklingkorv, Emmzo lammkorv med lammkött & inälvor, fiskolja, tillskott (b-vitamin för päls och fästingar, Athlet från Svenska djurapoteket* och kalk) plus lite bär - typ hallon, blåbär och björnbär). 

Jag mojsade runt allt i en gegga och kletade ner det i BLOMMAN som är vårt senaste köp. Perfekt för aktivering och så att det går långsamt för dom att äta. Fungerar precis lika bra med torrfoder i. Jag köpte min från Motiverade hundar. Jessica kommer beställa hem fler inom kort. Gilla deras FB så får ni uppdateringar om när. Jag är verkligen hur nöjd som helst, jag har en "vanlig" skål med tre grejer i så att det ska gå långsammare och det gör det men inte tillräckligt med aktivering och klurigheter. 







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar