torsdag 26 september 2013

Ett rosa koppel; check!

Jag vet inte varför men jag har helt och hållet snöat in mig på rosa. Rosa sele, koppel, klicker, reflexer - det mesta helt enkelt. Jag har till och med börjat kolla på en rosa Biabädd eftersom den hon har nu är från hennes tidigare hem & därmed väldigt sliten. Men rosa? Kommer det verkligen vara fint? Där blir jag lite osäker faktiskt. De finns inte i så fina färger annars. Svart? Det älskar jag ju. Men alla vita hårstrån kommer synas. Brunt? Den bruna är skitful. Grått? Njää.. Får suga på den karamellen fram tills jul.

Igår fick hon hur som helst ett rosa Hurtta-koppel. Annars använder jag bara mitt svarta läderkoppel som jag iofs älskar, men det är roligt med färg och dessutom behövs det så mycket reflexer som möjligt denna tiden på året. Har kollat och känt på det länge så nu slog jag äntligen till.

IMG_9719 IMG_9720

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar