lördag 21 september 2013

Dogparkour Borås och BT!

IMG_9078 IMG_9083
För ett tag sedan blev vi kontaktade av BT som ville göra ett reportage om oss. Vi blev skitpepp och glada och valde ut några av våra fina medlemmar för att ha en liten specialrunda för journalisten och fotografen. Alla skötte sig exemplariskt och det babblades på och fotades.

Jag ska försöka fixa bilder från tidningen som kom ut förra helgen. Tyvärr tycker jag personligen att det blev lite "töntigt". Det framstod lite som hopp hopp och akrobatik osv. Dessutom användes ordet JYCKAR hela tiden. Gruppbilden som det kämpades med och som hade vart jäkligt kul att ha som den största bilden fanns inte med öht och det var tyvärr många medlemmar som sållades bort bland bilderna. Dessie var med två ggr (och jag en tillsammans med henne) och det var ju såklart roligt.
Hade kanske väntat mig ett mer seriöst och ordentligt reportage!

Hur som helst var det ändå jätteroligt att vi fick så mycket utrymme och jag tycker ändå att journalisten tog med bra grejer i texten. Tack vare reportaget har vår grupp ökat otroligt snabbt! På promenaden som var precis efter helgen var det nästan bara nya. Hoppas att dom stannar hos oss, för detta är så roligt och det är något som varenda hund får ut något av!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar