onsdag 21 augusti 2013

Dalarna 2013

IMG_5018
I slutet av Juni tog vi vårt pick & pack för att åka till Dalarna.
IMG_5032
Vi mellanlandade i Örebro. Träffade en Collie. Behövde fota.
IMG_5061
Vi bodde i Niclas stuga. Mitt ute i skogen. Kajsa var med oss nästan hela tiden!
IMG_5063
Naaaaaaaw
IMG_5072
Alltså KOLLA BARA. Så fint, tyst, underbart, skönt, varmt & BÄST.
IMG_5293
En dag åkte vi till en strutsfarm. Dinosaurier om man säger så.
IMG_5291
Man kunde köpa strutsben! YEEEEES tänkte jag, fan vad exotiskt!
IMG_5290 IMG_5314
Aspepp... Eller?
IMG_5319
HON HATADE DET. Ett litet slick sen rörde hon inte benet. :((
IMG_5481
Min stora kärlek. Det finns inte ord. Älskade älskade ÄLSKADE.
IMG_5478 IMG_5496
Vi tränade på att åka båt. Tänk er en sommarkväll, mitt ute på sjön. Med dina två kärlekar och goda grajer, så hade jag det då, faktiskt.
IMG_5738 IMG_5815
Efter många nätter var det ändå dags för den sista.
IMG_5768
Vi älskar Dalarna. Älskar.
IMG_5788
Jag satt på bryggan sista kvällen innan vi skulle hem och var så himla tacksam. Över fina dagar, kvällar och nätter. Över saker jag har i mitt liv och över att jag fått vara på en av mina favoritplatser. Stugan utan rent vatten, som ligger precis bredvid sjön och som vi värmer upp med eld. Och tacksam över att ingen varg, björn eller älg dödade oss. Det enda jag såg var en björnskit.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar